Najčešći "sportski" izgovori

ponedjeljak, 12. rujna 2016

Najčešći "sportski" izgovori

Svaka osoba koja redovito vježba, susreće se s njima. Radi se o izgovorima. Ovdje su oni izgovori koji nas najčešće odvraćaju od vježbanja.

Nemam vremena

Apsolutni klasik među izgovorima. Vrlo je omiljen, jer je nekako općenit i uvijek odgovara situaciji. Tko može tvrditi da ima vremena za sve što želi? Ali, budimo iskreni: kako dugo sjedite ispred televizora svaki dan, ili jednostavno surfate po internetu bez nekog posebnog cilja? Ako malo bolje razmislite, sjetit ćete se još nekoliko ne baš važnih stvari kojima se bavite svaki dan.

Pitanje, koje si u takvoj situaciji trebate postaviti, je sljedeće: Je li mi ta televizijska emisija (ili neka druga nevažna aktivnost) stvarno važnija od mojeg zdravlja? Ako ne želite propustiti svoju omiljenu emisiju, možete gledanje kombinirati s vježbanjem. Novi sobni bicikli su tako tihi da bez ikakvog problema možete voziti dok gledate televiziju.

Uostalom: fiksni termin u Vašem kalendaru je najbolji način na koji ćete riješiti problem vremena.

Vremenski uvjeti

Baš danas imam volje baviti se sportom, ali pada kiša. Ili je prehladno. Ili oboje. Osim pljuska i oluje, svi drugi vremenski uvjeti su dobri za sport. Samo je važno da imate odgovarajuću odjeću. Osim toga, postoje i alternative. Kad pada kiša, ne morate ići trčati. Možete otići u fitness studio, na bazen ili ostati kod kuće i vježbati među svoja vlastita četiri zida. Internet je pun raznolikih videa s vježbama.

Umor

Možda sada i jeste umorni, ali čim se krvotok pokrene, umora se više nećete ni sjetiti. Jednostavno počnite s laganijim tempom.

Ako ste navečer iscrpljeni zbog posla, vježbajte ujutro ili vikendom. Jutarnja vježba je odličan početak dana. Povećani unos kisika dat će Vam energiju za cijeli dan.

Sport je dosadan

To kažete samo zato, jer još niste našli sport koji Vama odgovara. Danas ima više vrsta sporta nego ikad prije. I za Vas će se nešto naći. Jednostavno ostanite znatiželjni i pronaći ćete odličan sport za sebe.
Nekoliko pitanja koje će Vam u tome pomoći: Koju vrstu kretanja najviše volim? Vježbam li radije kod kuće ili u fitness studiju? Sama ili u grupi? Možete pozvati i prijatelje da Vam se pridruže, jer u dobrom društvu je rijetko dosadno.

Imam djecu

To je lijepo. Ali ipak nije izgovor. Jednostavno uzmite djecu sa sobom. Tko kaže da na dječjem igralištu ne možete napraviti nekoliko vježbi istezanja ili hodati gore - dolje? Ili vodite djecu pješke ili biciklom u školu, umjesto autom. Pođite s cijelom obitelji na duže šetnje ili vožnje biciklom. Kretanje je dobro za svakog čovjeka, bez obzira koliko je star. Nema granica Vašoj mašti.

Sport nije za mene

Ako kažete da kretanje nije za Vas, tada ste na najboljem putu prema nezdravoj budućnosti. Nova istraživanja su pokazala da je manjak kretanja isto tako štetan kao i pušenje! Počnite malim koracima. Pet minuta gimnastike na dan, za vrijeme reklama na televiziji. Nemojte si na početku zadati prevelike zadatke. Pet minuta dnevno. Kada vidite da Vam to čini dobro, automatski ćete povećavati trajanje i učestalost vježbanja.