Kako izvršiti narudžbu

Gdje je moja narudžba?

Svoju narudžbu možete jednostavno pratiti putem potvrde narudžbe ili svog korisničkog računa. Primili ste potvrdu narudžbe putem e-maila. Ako imate korisnički račun, sve informacije o svojoj narudžbi možete pronaći ovdje pod “Moje narudžbe” .

Dostupnost i razine zaliha

Uvijek se trudimo imati što više proizvoda na zalihama za vas.

Informacije o roku isporuke pronaći ćete na dva mjesta na našoj web stranici: neposredno uz proizvod i u košarici.

Status proizvoda možete vidjeti na stranici proizvoda. Proizvode razlikujemo prema sljedećim kategorijama:

Na zalihi: Proizvod se može odmah poslati. Dostavljamo isti ili najkasnije sljedeći radni dan.

Na zalihi od: Proizvod trenutno nije na zalihi, ali bi trebao biti dostupan do navedenog datuma.

Trenutno nedostupan: Nažalost, nemamo točne informacije kada će proizvod ponovno biti dostupan. Moguće je da proizvod ima problema s isporukom kod dobavljača ili postoje poteškoće kod proizvođača. Budući da ovdje često ne dobivamo precizne informacije, prisiljeni smo ukloniti gumb "Dodaj u košaricu" kako ne bismo osigurali nepotrebno duge rokove isporuke. Također možete kliknuti na "Obavijesti me kada bude ponovno dostupno" i tada ćete automatski primiti e-mail čim se proizvod vrati na zalihu.

Rasprodano: Proizvod više nije u proizvodnji ili je uklonjen iz našeg asortimana.

Datum isporuke ovisi o nekoliko čimbenika kao što su adresa dostave, odabrana usluga dostave, dostupnost robe, vrijeme narudžbe i način plaćanja. Evo primjera:
Potreban vam je proizvod i on se prikazuje kao "Na zalihi". Samo ovaj proizvod utječe na vrijeme isporuke. Očekivani rok isporuke prikazan je za proizvod i u košarici.
Ako sada u košaricu stavite neki drugi proizvod, koji će tek naknadno biti na zalihi, promijenit će se očekivani rok isporuke za cijelu narudžbu. U košarici je prikazan datum isporuke na koji ćete dobiti oba proizvoda.

Ako bi bilo ikakvih problema s isporukom, svakako ćemo vas obavijestiti.

Datum isporuke ovisi o nekoliko čimbenika kao što su adresa dostave, dostavna služba, dostupnost robe, vrijeme narudžbe i način plaćanja.

Rado ćemo vam to detaljnije objasniti:
Pronašli ste proizvod koji vam se sviđa. U opisu proizvoda stoji "Na zalihi". To znači da je spreman za trenutačno slanje. Tada možete vidjeti kada se očekuje da će stići s ovim proizvodom iu vašoj košarici.

Ako dodate još jedan proizvod u svoju košaricu za kupnju i on je dostupan tek kasnije, datum isporuke za cijelu narudžbu će se promijeniti. Narudžba neće biti poslana dok svi proizvodi ne budu dostupni. Ne šaljemo proizvode pojedinačno, već samo cijelu narudžbu.

Ako bude problema s isporukom vaše narudžbe, kontaktirat ćemo vas što je prije moguće.

Mogu li promijeniti svoju narudžbu?

Ako je vaša narudžba već zapakirana, na žalost, više ništa ne možemo promijeniti. Međutim, robu možete jednostavno vratiti nakon primitka. Kako možete izvršiti povrat možete saznati ovdje, pod temom Povrati.

Ako vaša narudžba još nije zapakirana ili otpremljena, a želite je promijeniti, pišite nam putem obrasca za kontakt. Javite nam sve važne informacije, kao što su:

  • Broj narudžbe
  • Koji proizvod treba promijeniti, poništiti ili dodati (broj artikla, boja, veličina, ...)

Ako zamijenite proizvod ili ga dodate svojoj narudžbi, mogli biste imati dodatne troškove ili preplaćivanja. Ako dođe do dodatnih troškova, od nas ćete dobiti zahtjev za plaćanje nepodmirenog iznosa. Ako dođe do preplaćivanja, mi ćemo vam naravno vratiti iznos. Recite nam želite li primiti iznos u obliku poklon bona ili isplatom istim putem kako je narudžba i plaćena.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Sve dok vaša narudžba još nije zapakirana, možete je jednostavno otkazati u pregledu narudžbe. Svojim narudžbama možete pristupiti ovdje. Trudimo se ispuniti vaše želje. Međutim, imajte na umu da smo možda već zapakirali ili poslali vaš paket. U ovom slučaju narudžbu, nažalost, više ne možemo otkazati.

Što znači status moje narudžbe?

Čim je narudžba potvrđena, možete vidjeti trenutni status na svom računu.

Dostava nakon uplate – To znači da još nismo primili vašu uplatu. Promjene vaše narudžbe u ovom su trenutku još uvijek moguće.

Predviđena isporuka do… – Narudžba je prihvaćena, ali još nije obrađena. Promjene vaše narudžbe u ovom su trenutku još uvijek moguće.

Poslano – Narudžba je poslana.

Otkazano - Vaša narudžba je otkazana.

Nisam dobio/la potvrdu narudžbe.

Možda je potvrda vaše narudžbe završila u mapi neželjene pošte? Provjerite svoju spam mapu da vidite možete li tamo pronaći potvrdu narudžbe. Ako ne vidite potvrdu u svojim porukama e-pošte, možda ste unijeli netočnu e-mail adresu. Ili proces naručivanja nije ispravno dovršen. U tom slučaju kontaktirajte našu službu za korisnike. Drago nam je što vam možemo pomoći!

Mogućnosti plačanja

Mogućnosti plaćanja u državi: Hrvatska
Amazon Pay
Plaćajte jednostavno i sigurno svojim Amazon računom
Apple Pay
Plaćajte sigurno i brzo uz Apple Pay.
Kreditna kartica
Platite sigurno i brzo pomoću VISA, Mastercard, JCB.
Debitna kartica
Platite sigurno i brzo svojom debitnom karticom.
Predračun
Nakon provedene narudžbe, uplatite iznos na naš bankovni račun. Narudžba će biti otpremljena po primitku uplate.

Htio/htjela bih otkazati pretplatu.

Ovdje možete jednostavno otkazati svoju pretplatu.

Ako želite nešto promijeniti u vezi s pretplatom, pišite nam putem obrasca za kontakt. Rado ćemo napraviti željenu promjenu za Vas.

Moja narudžba je poklon.

Kutija za poklon

Slobodno možete odabrati opciju "Poklon pakiranje narudžbe" tijekom naručivanja. Vaša će narudžba zatim biti upakirana u poklon kutiju. Nadoplata za to iznosi 1,90€. Nažalost, ne mogu se sve narudžbe upakirati kao poklon, primjerice ako su proizvodi preveliki. Ako pakiranje poklona nije moguće za vašu narudžbu, primit ćete obavijest prilikom naručivanja.

Čestitka

Imate mogućnost da narudžbi dodate osobnu čestitku. Izaberite među različitim motivima, dodajte osobnu poruku i pogledajte kako će Vaša čestitka izgledati.

Nakon zaključavanja narudžbe nije moguće koristiti opciju »Čestitka«.

Bez priloženog računa u paketu

Ova opcija je važna kada želite poslati poklon i ne želite da u njemu bude račun. U tom slučaju navedite adresu računa i posebno adresu dostave. Paket ćemo tada poslati na adresu dostave, a račun na navedenu adresu računa.

Ako su adresa dostave i adresa računa iste, tada ćete oboje (i paket za poklon i račun) dobiti na istu adresu, ali odvojeno.

Kako mogu primiti svoj račun?

Tijekom naplate možete birati između dvije opcije:

  • Dobivanje računa e-poštom (ekološki najprihvatljivije)
  • Račun uključen u paket

Ovu opciju možete pronaći u koraku "Opcije dostave". Preporučamo opciju “ekološki prihvatljivo slanje na vašu adresu e-pošte”.