Povrat pošiljke

Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?

Prilikom povrata proizvoda iz države Hrvatska troškove povrata pošiljke morate snositi sami.

Paket pošaljite na sljedeću adresu:

niceshops GmbH
Saaz 99
8341 - Paldau
AT

Molimo da uz paket priložite Obrazac za povrat ili jednostavnu obavijest sa svojim podacima (ime i prezime, adresa, broj narudžbe) te razlogom povrata robe.

Kad nam vraćate svoje proizvode, molimo da obratite pažnju na sljedeće:

  • Uzmite dokaz o poštarini i čuvajte ga dok ne zaprimite povrat novca ili zamjenu.
  • Vraćeni proizvodi bit će nakon primitka obrađeni u roku od 5 radnih dana (ne uključujući subotu).
  • Robu morate pažljivo zapakirati, kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
  • Kad vraćate elektroničke uređaje, morate ih poslati u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja prilikom transporta.
  • U slučaju robe koja nam se mora vratiti putem špedicije, neće biti preuzeti troškovi povrata.

Koji proizvodi se mogu vratiti?

Primljenu robu možete vratiti slanjem u roku od 14 dana. Nadalje, trenutno odobravamo produženo pravo na povrat od 16 dana. Tako da imate ukupno 30 dana za povrat robe.

Možete vratiti sve neotvorene proizvode koji nisu korišteni, a nalaze se u originalnom pakiranju. Molimo da zapakirane proizvode dobro zapakirate kako ne bi bili oštećeni prilikom vraćanja.

Navedite i točan razlog povrata (obrazac za povrat) i sljedeće podatke: ime, adresu, broj narudžbe.

Detaljnije pravne informacije o temi opoziva možete pronaći ovdje .

Kako mogu dobiti povrat novca?

Čim, u roku od trideset dana od otpreme proizvoda, zaprimimo Vaš paket, izvršit ćemo povrat novca ili ukoliko želite, izdavanje kupona za kupnju.

Ovisno o načinu na koji ste Vi izvršili plaćanje dobit ćete:

  • kod plaćanja unaprijed, uplatu na Vaš bankovni račun. Molimo Vas da nam navedete svoje bankovne podatke (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
  • kod plaćanja PayPal-om, uplatu na vaš Paypal račun.
  • kod plaćanja putem Sofort Banking-a, uplatu na vaš bankovni račun. Molimo Vas da nam navedete svoje bankovne podatke (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
  • kod plaćanja kreditnom karticom, uplatu na vašu kreditnu karticu.
  • kod plaćanja putem Klarna, uplatu direktno od Klarne na Vaš Klarna račun.
  • kod plaćanja pouzećem, molimo Vas da nam za plaćene proizvode, koje ste nam vratili, proslijedite podatke Vašeg bankovnog računa (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
  • kod plaćanja putem servisa iDeal, povrat će biti izvršen direktno putem vašeg iDeal računa.

Povrat novca bit će u roku od nekoliko dana. Ako imate bilo kakvih pitanja, možete nas u bilo koje doba kontaktirati!

Ukoliko želite, možete iznos primiti i u obliku vaučera kojeg možete iskoristiti prilikom sljedeće kupnje.

E-Mail: hrvatska@vitalabo.com