Fit i vitki kroz advent

ponedjeljak, 26. studenoga 2018

Fit i vitki kroz advent

Adventsko je vrijeme prekrasno. Sve je prepuno božićnih dekoracija, osvijetljeno za predstojeće praznike i ako imamo sreće, ima i malo snijega da upotpuni atmosferu. Istovremeno je to vrijeme i izazov za mnoge koji žele ostati u formi ili ne žele nakupiti previše kilograma u vrijeme adventa. Ako uzmemo u obzir sve božićne kolačiće, kekse, kuhano vino i čokoladu to i nije tako lak zadatak. Uz sijedeće savjete moglo bi biti lakše.

Kako se nositi sa slatkim izazovima?

Delicije nas mame na svakom koraku, miris medenjaka osjeća se na ulicama a na božićnim sajmovima jedno je slatko iskušenje do drugoga. A koliko je tek kalorija u božićnom meniju. Ako se odreknemo svakog užitka to bi nam se moglo obiti o glavu. Kada odbacimo sve, želja za slatkim je veća. Umjesto toga najbolje je:

Nikad ne izlazite gladni

Bez obzira kamo idete u vrijeme adventa, bilo da se radi o božićnoj proslavi na poslu ili idete na božićni sajam – najbolje je da ne idete na prazni želudac. Što ste više gladni to će vam teže biti odoljeti. Dakle, prije izlaska uvijek pojedite zasitan i zdrav obrok. To smanjuje želju pa čak i kad ne možete odoljeti, brže ćete se zasititi.

Odabir čini razliku

Ponuda raznih delicija u božićno vrijeme je velika i to nam omogućava više odabira kad je u pitanju hrana. Umjesto pečene patke, masnih sireva i ostalog možemo odabrati vruće kestenje, orašide, voće, ribu ili nemasnu šunku. Tako ne nakupljamo dodatne kilograme.

Dijeliti je lijepo

Čak i kad želite sve isprobati, ima mogućnosti da smanjite količinu. Najbolje je da uvijek odaberete najmanju porciju i podijelite je s drugima.

Alkohol je kalorijska bomba

Kada smo na sajmu duže vrijeme, sigurno ćemo si priuštiti kuhano vino ili dva. Svakome bi moralo biti jasno da ti napici imaju jako puno kalorija. Alkohol je u kombinaciji s velikim količinama šećera,koji se nalazi u kuhanom vinu, najveći neprijatelj svih koji i nakon praznika žele zadržati svoju težinu. Nakon prve čaše kuhanog vina trebalo bi stati. Ali pripazite: i u voćnom punču ili čajevima često ima previše šećera.

Pecite pravilne kekse

Ako ne možete odoljeti božićnim kolačima barem se potrudite da ti keksi i druge slastice budu zdraviji. Jednostavno malo izmijenite recepte. Ne mora svaki keks sadržavati bijelo brašno i rafinirani šećer – mogu se koristiti i orašidi, sušeno voće i ukusni začini. Puni okus ali malo kalorija.

Sami ljuštite i skidajte koru

Ako smo primorani da radimo kako bi dobili nešto jestivo, na primjer gulimo mandarinu ili sami moramo ljuštiti orahe ili lješnjake – pojest ćemo manje. Uz to, prije smo u božićnom raspoloženju.

Šetajte

Ima li nečeg ljepšeg nego kad se u prosincu dobro utoplimo i krenemo u šetnju? To potiče metabolizam i trošimo kalorije. Svakodnevne šetnje mogu biti najbolje oružje u borbi protiv dodatnih kilograma u vrijeme adventa. Važno je samo da uistinu šećemo.

Zadržati rutinu treninga

Čak i uz sve praznike i događanja za vrijeme adventa koji poremećuju našu svakodnevnu rutinu, veoma je važno da se pridržavamo našeg plana treninga. Tako redovito,bez puno dodatnog napora, trošimo kalorije. Naposljetku, treninge smo imali u planu.

Stoga: želimo Vam da lijepo i ugodno provedete vrijeme adventa i blagdane i nadamo se da ćete i siječnju biti vitki i u formi.