Kako izgraditi mišiće i sagorjeti masti

utorak, 10. rujna 2019

Kako izgraditi mišiće i sagorjeti masti

Nekonvencionalni savjeti kako postići tijelo iz snova

Ustvari to je sasvim jednostavno. Ako želite sagorjeti masti i dobiti na mišićnoj masi, postoji samo jedan put: djelovati. Nema koristi da satima na internetu čitate o najboljim dijetama ili da raspravljate na forumima koje vježbe je potrebno raditi. Potrebno je krenuti u teretanu.

Svatko je drugačiji

Istina je da ne postoji najbolji program treninga niti najbolja dijeta. Svaka osoba je drugačija i reagira na drugačiji način. Mi moramo sami vidjeti što za nas funkcionira, na način da jednostavno isprobamo različite stvari.

Trajanje i dosljednost

Ako se gleda dugoročno, praktički svaki čovjek može postići tijelo iz snova. Ovdje govorimo o prosječnih 24+ mjeseci. Za neke će biti potrebno duže vrijeme, za druge kraće. Važno je samo da smo dosljedni u odlasku u teretanu i dižemo utege te da njihovu težinu redovito prilagođavamo.

Ovdje je nekoliko najvažnijih savjeta kako izgraditi mišiće i sagorjeti masti.

Ne više od tri obroka dnevno

Često se govori da je potrebno svaka tri sata uzimati proteine ako želimo izgraditi mišiće, a ponekad se preporučuje i više od šest obroka dnevno. To su gluposti. Mišiće je moguće izgraditi i ako se konzumiraju samo 1 – 3 obroka dnevno. Ali tada su ti obroci odgovarajuće obilniji.

Budimo pošteni: ako jedemo šest obroka dnevno, tada o ničem drugom ne razmišljamo nego što ćemo sljedeće jesti. I tada jednostavno ne preostaje više energije za ostale stvari.

Osim toga, to je i kontraproduktivno za razgradnju masti. Ako se jede puno obroka dnevno, razina inzulina se konstantno povećava, što sprječava razgradnju masti.

Većina osoba (osim onih koji imaju probleme sa šećerom u krvi) profitira kada ima manje obroka dnevno.

Odricanje od doručka

Kada se odreknemo doručka, tada imamo tijekom dužeg vremenskog perioda niske vrijednosti inzulina. To dozvoljava tijelu da dulje ostane u ketozi, što znači u stanju sagorijevanja masti. Alternativno se možemo odreći večere.

Bez alkohola i ugljikohidrata

Ako želite izgubiti težinu, alkohol sam po sebi nije zabranjen. Ali ono što je stvarno loše, to je jesti pod utjecajem alkohola.

Budući da tijelo doživljava alkohol kao otrov, ono svoje najveće prioritete stavlja na razgradnju tog otrova. Dakle alkohol se prvi metabolizira. Ako još nešto jedemo kada konzumiramo alkohol, tada se te kalorije direktno pohranjuju u tijelu u obliku masti.

Ako dakle želite izgubiti težinu, tada trebate striktno odvojiti konzumaciju alkohola i konzumaciju hrane.

2 dana posta

Dulji periodi posta nisu pogodni za sve osobe, ali ako želimo brzo izgubiti puno masti, tada su jedinice od 2-dnevnog posta jedna dobra mogućnost ukoliko se redovito provode.

Kako bi si malo olakšali, može se popiti kava ili čaj (naravno bez šećera i bez mlijeka). Time se ne krši post.

Tuširanje hladnom vodom

Tuširanje hladnom vodom je neugodno, i da budemo pošteni, niti nije neka čudotvorna metoda. Međutim ono ipak ima nekoliko malih, pozitivnih učinaka koji, kad se zbroje, mogu imati važan utjecaj:

Mišići: Tuširanje hladnom vodom može povećati razinu testosterona.

Masti: Tuširanje hladnom vodom potiče metabolizam, čime se potroši malo više kalorija.

Snaga volje: Tuširanje hladnom vodom povećava toleranciju na bol. Tako se indirektno može bolje trenirati, jer se malo lakše možemo dovesti do svojih granica.

Bez kardiotreninga do gubitka težine

Općenito se čest preporučuje trening izdržljivosti kada želimo izgubiti težinu. Međutim to nije dobar savjet. Kardiotrening ima mnogo prednosti, ali ako želimo izgubiti na težini i dobro izgledati, tada je on ustvari loša opcija.

Kardio naime sagorijeva manje kalorija u usporedbi s treningom na snagu.

Pravilne vježbe

Kako bi se brzo dobilo na mišićnoj masi i sagorjele masti najbolje vježbe su one koje odjednom obuhvaćaju više različitih grupa mišića. Tu se ubrajaju vježbe s težinom vlastitog tijela – (bodyweight exercises) te takozvane složene vježbe pri kojima radi više mišića ili mišićnih grupa (compound exercises).

Ovdje je nekoliko primjera za takve vježbe:

Vježbe s težinom vlastitog tijela Složene vježbe
Sklekovi Čučnjevi
Zgibovi (u svim varijantama) Iskorak
Trbušnjaci Dead lift
Čučnjevi Dizanje utega (izbačaj)
Jumping jack - skok s raznoženjem i odručenjem Bench press (potisak s klupe)
Zgibovi s dodatnom težinom
Dispevi s dodatnom težinom

I to su bili najvažniji savjeti kako izgraditi mišiće i sagorjeti masti. Budući da je svaka osoba drugačija, vrijedi ovaj moto: Isprobajte pojedine savjete i one korisne nastavite prakticirati a one koje ne smatrate učinkovitima, s njima prestanite. Puno uspjeha.