Ovako možete koristiti svoj račun

Pregled računa

Moj račun

U polju »Moj račun« možete:

  • urediti svoje podatke
  • upravljati adresarom
  • promijeniti lozinku
  • iskoristit kupon
  • imati pregled svojih narudžbi i proizvoda
  • pogledati svoju listu želja i ostale obavijesti

U pregledu možete brzo doći do:

  • adrese računa
  • adrese dostave
  • narudžbi
  • dodatnih informacija
  • proizvoda

Zaboravio sam svoju lozinku

Kliknite ovdje, unesite svoju e-mail adresu i poslat ćemo Vam upute kako da na jednostavan način kreirate novu lozinku. Nakon toga odmah možete nastaviti s kupovinom.

Ukoliko nakon prijave opet naiđete na problem molimo Vas nas kontaktirajte!

Moje narudžbe

Pod »Moje narudžbe« naći ćete pregled svojih posljednjih narudžbi. Možete pratiti status svojih narudžbi i opozvati neke detalje trenutačne narudžbe.

Mogu li promijeniti adresu dostave /adresu računa?

Kako promijeniti adresu dostave?

Kao kupac s vlastitim računom možete navesti više adresa i odabrati na koju želite da Vam se paket dostavi, odnosno navesti adresu ureda za dostavu u Vašoj blizini.

Molimo imajte na umu da se nakon zaključavanja narudžbe ne može promijeniti adresa u Vašem računu. Ako nakon zaključavanja narudžbe želite promijeniti adresu, kontaktirajte naš Službu za pomoć korisnicima.

Imajte na umu da svaka prijevoznička firma ima vlastiti ured dostave.

Važno je, također, da u svojem računu posebno navedete adresu ureda za dostavu i svoje ime jer inače nećete dobiti paket. Nije dovoljno da samo u bilješki o narudžbi spomenete da želite dostavu paketa u ured za dostavu, jer će paket stići na Vašu osobnu adresu.

Mogu li promijenitit svoju lozinku ili svoju e-mail adresu?

Svoju e-mail adresu ili svoju lozinku možete u bilo koje vrijeme promijeniti u svojem računu. Za promjenu svoje e-mail adrese jednostavno uredite svoje osobne podatke u pregledu svojeg računa. Za promjenu lozinke odaberite link iz menija "Promjena lozinke".

Za sva ostala pitanja možete se uvijek obratiti našoj službi za korisnike.

Karakteristike Vašeg računa

Lista želja

U svojem računu možete izraditi osobnu listu želja. Ovu funkciju možete koristiti kao vlastiti podsjetnik ili ju možete objaviti, ako želite određenom krugu ljudi putem e-maila javiti koje proizvode npr. želite za rođendan. U tom slučaju u polju za uređivanje spremite listu kao »Javno« Tada možete listu dijeliti s kim želite. Listu možete mijenjati ili izbrisati, a možete i izraditi više lista želja.

Lista obavijesti

Ako trenutačno nije dostupan proizvod kojeg želite, mi Vas možemo obavijestiti čim isti proizvod opet bude dostupan. Za tu opciju pokraj proizvoda kliknite na »Obavijestite me« i taj proizvod će biti na Vašoj osobnoj listi obavijesti. Dobit ćete e-mail čim taj proizvod bude dostupan.

Ponovna narudžba istog proizvoda

Kod nas imate mogućnost ponovno naručiti proizvode koje ste već prije naručivali. U polju »Ponovna narudžba« izaberite period u kojem ste naručili taj proizvod i dodajte u košaricu.

U svako doba možete u košaricu dodati i naručiti i druge proizvode.

Ocjena proizvoda

Bilo bi nam drago da ocijenite proizvode koje ste kupili kod nas. Tako ćete uvelike pomoći i nama i svim našim kupcima. Za ocjenjivanje proizvoda morate biti prijavljeni na našoj web-stranici. Svoje kupljene proizvode pronaći ćete u polju "Moj račun". Tamo možete na jednostavni način dati svoju ocjenu. Proizvode možete, naravno ocijeniti i na odgovarajućim stranicama samog proizvoda.

Ocjenjuje se pomoću zvjezdica, pri čemu je 5 zvjezdica najbolja ocjena. Iskoristite ovu funkciju i tako ćete i nama i drugim kupcima dati bolji uvid u proizvod.

U principu, možete ocijeniti sve naše proizvode ako imate korisnički račun. Međutim, samo ako ste proizvod kupili na našem web shopu, vaša će ocjena tada biti prikazana kao "Provjerena kupnja".

Smjernice o ocjenjivanju proizvoda

Kod ocjenjivanja proizvoda, molimo Vas da obratite pažnju na sljedeće smjernice:

  • Koncentrirajte se isključivo na proizvod koji želite ocijeniti i na Vaša stvarna iskustva s tim proizvodom.
  • Ocjena se ne smije odnositi na naše usluge kao što su naručivanje ili dostava. Ako imate pitanja o kupnji ili primjedbe o našem dućanu, molimo Vas da kontaktirate našu službu za kupce.
  • Navedite specifične detalje o prednostima i nedostacima proizvoda.
  • Imajte na umu da je cilj ocjenjivanja pomoć drugim kupcima, koji se dvoume oko kupnje dotičnog proizvoda.

Zadržavamo pravo da ocjenu proizvoda izbrišemo ili stopiramo ukoliko sadrži sljedeće točke:

  • informacije koje se ne odnose na proizvod;
  • opsceni rječnik ili izraze koji nisu prikladni za otvoreni forum;
  • cijene, reklame, spam ili informacije o drugim proizvodima, ponudama, web-stranicama ili ponuđačima;
  • e-mail adrese, telefonske brojeve, linkove na druge web-stranice ili kontaktne informacije;
  • kritičke ili zlonamjerne komentare o ocjenjivanju drugih osoba;
  • slike koje prikazuju neprimjereno korištenje proizvoda.

Ako nam želite reći nešto o izboru proizvoda, cijenama, procesu narudžbe ili dostavi ili ako imate neka pitanja, molimo Vas da to ne unosite u polja za ocjenjivanje proizvoda. Osobe koje rade u službi za kupce to neće vidjeti i neće moći pravodobno odgovoriti na Vaše pitanje. Molimo Vas da se obratite direktno našoj službi za kupce.

Zahvaljujemo Vam što ste odvojili vrijeme da s nama podijelite svoje mišljenje.