Pretplata (ABO)

Koju prednost mi donosi pretplata?

Ako redovito kupujete isti proizvod, ne morate svaki puta ponovno naručivati kada ste pri kraju s proizvodom. Mi automatski generiramo novu narudžbu za Vas na temelju Vaših unosa i šaljemo je već tjedan dana prije kraja Vaše zalihe.

Pretplatom dobivate povoljniju cijenu proizvoda u odnosu na pojedinačnu narudžbu! Povoljnija cijena bit će Vam vidljiva izravno u informacijama o cijenama.

Koliko često primam dostavu?

Na temelju preporučene primjene predlaže Vam se interval isporuke određenog proizvoda. Ako želite, taj interval možete promijeniti. Molimo Vas da nas u tom slučaju kontaktirate. Tjedan dana prije predviđenog isteka Vaše zalihe poslat ćemo Vam novo pakiranje proizvoda kako ne biste morali prekinuti unos. Primit ćete e-mail kojim Vas obavještavamo da ćete u sljedećih nekoliko dana primiti dostavu sljedećeg proizvoda iz pretplate.

Kako dugo traje moja obveza prihvaćanja pošiljke?

Pretplatu možete otkazati putem e-maila u bilo kojem trenutku. Jednostavno nas obavijestite.

Mogu li promijeniti svoju pretplatu?

Da, naravno. Jednostavno nas kontaktirajte i mi ćemo provesti željenu promjenu ili pauziranje Vaše pretplate. Ako ćete željeti taj proizvod opet dobivati putem pretplate, jednostavno nam javite svoju odluku i mi ćemo ponovno aktivirati Vašu pretplatu.

Mogu li promijeniti svoju adresu za dostavu?

Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike. Oni će rado ažurirati Vaše podatke.

Kako mogu platiti svoju narudžbu putem pretplate?

Na raspolaganju su Vam oblici plaćanja putem kreditne kartice, Klarna računa i pouzećem (Pažnja: ovdje se obračunavaju i troškovi dostave za svaku isporuku).