Povrat pošiljke

Želim poslati nešto nazad.

Možete vratiti proizvode u izvornom stanju. Molimo Vas da proizvode dobro zapakirate kako se prilikom povrata ne bi oštetili.

Ukoliko ste primili robu koja je u neispravnom stanju, molimo da nas kontaktirate odmah po primitku.

Ovdje možete pronaći daljnje pravne informacije o predmetu povlačenja/opoziva.

Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?

Kako biste vratili artikle, morate otići na detalje narudžbe. Tamo možete odabrati funkciju “Povrat proizvoda”. Odaberite koji će proizvodi biti vraćeni.
Proizvode možete vratiti u roku od 30 dana.

Zatim ćete jednostavno i praktično zaprimiti putem e-maila naljepnicu za otpremu. Ona sadrži sve važne informacije o tome kako vratiti svoj paket. Na taj način je povrat za Vas besplatan.

Kada nam vraćate proizvode, obratite pažnju na sljedeće:

  • Trebali biste pribaviti dokaz o poštarini i čuvati ga dok ne primite povrat ili zamjenu.
  • Robu morate pakirati s razumnom pažnjom kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
  • Prilikom vraćanja elektroničkih uređaja trebalo bi ih vratiti u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja tijekom transporta.
  • Za robu koju nam špediter mora poslati natrag, troškovi povratne dostave neće biti pokriveni.
  • Vaš ćemo povrat obraditi što je brže moguće. Napomena: Povrati se procjenjuju i obrađuju u Austriji.

Sve dodatne informacije možete pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja .

Kako mogu dobiti povrat novca?

Iznos će biti vraćen na izvorno korišteni način plaćanja. Ukoliko želite, možemo izraditi i vaučer za navedeni iznos.

Primit ćete potvrdu od nas s potvrdom dobropisa putem e-maila kada Vaš povrat bude obrađen. Napominjemo da robu morate vratiti u roku od 30 dana.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam putem kontakt obrasca.

Imam reklamaciju

Žao nam je ako ste primili oštećen, neispravan ili krivi proizvod. Slobodno nam pišite putem kontakt obrasca. Odaberite Povrati i reklamacije kao razlog za kontakt i mi ćemo riješiti problem putem jamstva ili garancije. Više informacija o tome možete pronaći u našim Općim uvjetima poslovanja pod “Jamstvo i garancija”.